Kitaptan beklentimi çok yüksek tutmuştum. Evet bir Nazi Almanya'sında faşizmle küçücük beyinlerin nasıl işlendiğini anlatan, çarpıcı konusuyla dikkat çeken bir kitap. Ne var ki ( bu bölümden itibaren kitabın konusuyla ilgili ipucu verebilirim) "kilise" ve "radyo" imgelerinin ön plana çıkarılmasını bekliyorken mevzunun odağıyla çok da ilgi kuramadığım bir olayın çerçevesine; yalnız bırakılmış, kin ve öfkeyle sulanmış çocukların sokulmasını yorumlayamadım. Bu harika konu çok daha sıcak bir dille işlenebilirdi diye düşünüyorum. Yazarın uslubu çok mesafeli ve soğuk geldi.