Çünkü diyor, hem iyiliği hem kötülüğü barındırır , aynen insan gibi. Her insanın içinde iyi ve kötü yan yana durur. Hangisini beslersen o galip gelir. Diğer dinlerin tanrıları da öyle değil mi? Hem ödüllendirici, hem cezalandırıcı bir tanrı o da. Büyük dinlerin tanrısı gibi. “Bana inanmayanın buğazından aşağı erimiş kuşun dökerim.” diyen bir tanrı, sadece iyi olabilir mi?