Fantezilerin kültür ve toplumsallaşma yoluyla içimize işlediğini ve buna meydan okunması gerektiğini söylediğimizde bu elbette doğrudur, fakat eğer işlevleri acı, travma ve baskıyla bir şeyler yapmaksa..
Onların yerini ne alabilir?
Seks sefaletimizi ve üzerimizdeki baskıyı geçici ve karmaşık bir haz kaynağına dönüştürmenin yolu olabilir.... bu alanda kişi koşullarına duyduğu öfkeyi ifade edebiliyor ama bunu zevk getirecek şekilde toplumsallaştırılmış yollardan yapabiliyordu.
(tükürmek, aşağılamak vb.)