Yine bu gençler, beğendikleri müzikleri dinleyebilmek, istedikleri bir yeri görebilmek ya da arzuladıkları bir insanla tanışabilmek için, uzun ve yorucu gezileri göze alabiliyorlar. Amaçlarının gerçekten de böyle önemli olup olmadığını burada tartışmak istemiyorum. Bu genç insanların, çabalarının karşılığında ne alacaklarını ve ne kazanacaklarını sormaksızın, 'olmak' konusunda gösterdikleri cesaret ve çabayı saygıyla karşılamak gerekir.