Nah diyorum , bu fakirde yiyor,içiyor, seviyor, korkuyor , onun da tanrısı ve karşı tanrısı var o da kıkırdayacak ve dümdüz toprağa uzanacak , onu da kurtlar yiyecek ...Hey zavalli hey ! Hepimiz kardeşiz be... Hepimiz kurtların yiyeceği etiz.
Mutluluğun basit ve açık bir şey olup bir bardak şarap, bir kestane , kendi halinde bir mangalcik ve deniz ugultusundan baska birşey olmadığına aklım yattı. Yalnız, bütün bunların, mutluluk olduğunu insanın anlayabilmesi için basit ve açık bir kalbe sahip olması gerekiyordu.