Gamze yilmaz

Gamze yilmaz
@Gamzylmz
Yalnız doğar, Yalnız ölürüz. Buna bir an evvel alışmak lazım.
Sayfa 31·Kitabı okuyor
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Nah diyorum , bu fakirde yiyor,içiyor, seviyor, korkuyor , onun da tanrısı ve karşı tanrısı var o da kıkırdayacak ve dümdüz toprağa uzanacak , onu da kurtlar yiyecek ...Hey zavalli hey ! Hepimiz kardeşiz be... Hepimiz kurtların yiyeceği etiz.
Sayfa 257·Kitabı okuyor
Konfüçyüs der ki ; pek çokları mutluluğu , insandan daha yüksekte ararlar , bazıları da daha da alçakta; ama mutluluk insanın boyu hizasindadir.
Sayfa 113·Kitabı okuyor
Mutluluğun basit ve açık bir şey olup bir bardak şarap, bir kestane , kendi halinde bir mangalcik ve deniz ugultusundan baska birşey olmadığına aklım yattı. Yalnız, bütün bunların, mutluluk olduğunu insanın anlayabilmesi için basit ve açık bir kalbe sahip olması gerekiyordu.
Sayfa 102·Kitabı okuyor
Kalk haydi, ebediyen uyuyacağız zaten !