Suat Derviş adını bu kitabı okuyana kadar hiç duymamıştım. Çok büyük eksiklik... Aristokrat bir ailenin ortanca çocuğu olan Suat Derviş'in ailesini, aşklarını ve yaşam mücadelesini gıptayla okudum. Bunun yanında adaletsizlikler,acımasızlıkları ve hüsranları gördüm. İçimde bundan dolayı üzüntü ve kızgınlık bir arada. Osman Balcıgil en derinine kadar anlatmış. Okumanızı tavsiye ederim
İpek SabahlıkOsman Balcıgil · Destek Yayınları · 20173,211 okunma
Hasan Cemal'in okuduğum ikinci kitabı... Dili akıcı.. Çok beğendim. Tarihe dayalı kendisinin de içinde bulunduğu dönemi ve yaşadıklarını sorguluyor. Hem eleştiri hem de özeleştiride bulunuyor. Yanılgılarını anlatıyor. Kesinlikle okunması gereken bir kitap...
Okurken zevk aldım. Kısa kısa hikayelerden oluşuyor. Her hikaye ayrı güzel sondaki dışında Nejat İşler'in oyunculuğundaki kadar başarılı değil tabiki. Ama okunmaya değer. Tavsiye ederim.
İlk başlarda etkilenerek okuduğum kitap sonlara doğru sıkıcı oldu. Yazarın diğer kitapları gibi değil. Ama yine de okunması gerektiğini düşünüyorum. İyi okumalar