İkinci okuma sonrasında; kitap aslında bir çatışma içinde başlayıp devam etse de sonunda öğreti olarak o ya da bunun değil, yaşamın gerçekliğinin, an'ın farkındalığının ve Om'un yani iç benliğin, birey olmanın, kendi olmanın değerini üst düzey bir anlatı ile bizlere sunuyor. İlk okumamdan daha çok keyif aldım.