Rabia

Rabia
@Geceleyinkosu
Üzerimde yıldızlı gök, içimde ahlak yasası.

Rabia

, bir kitap okudu
Puan vermedi·284 syf.·
2021 16. kitabı
Feyyaz Yiğit
6.9/10 · 884 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
başkasına ait bir memnuniyetin gölgesinde dinlenemezsiniz.
hiçbir şey göründüğü, hatta yaşandığı gibi değil her şey hatırlandığı gibi.
bellek en zayıf yerinden kopuyor ve yine oradan bağlanıyor, gelip gelip takılacağın bir düğümle
Şuraya bir cümle koydum. Bırak, acımızı birileri duysun. Hem zaten şiir niye var? Dünyanın acısını başkaları da duysun! Acı mıhlanıp bir kalpte durmasın. Ortada dursun. Olur ya biri eline alır okşar, biri alnından öper. Az unutursun.
Şiir