Okuduğum yazılarda ve aldığım derslerde öğrencilerin yerine kendimi koyarak ve o günleri hatırlayarak geçti ve geçiyor. Bu kitap tam bir özet oldu benim için. Her şeyin özeti. Çok doğru. O kadar doğru ki tüm aileme okutmak istedim. Benim dediğimi yap ama yaptığını yapma sözü, bir bireye o kadar zarar veriyor ki. İnsan büyüdükçe anlıyor, algılıyor. Nasıl değişecek, değişe bilir mi bilmiyorum...