Çok güzel, akıcı, eğlenceli bazen komik çoğu zaman da düşündürücü bir kitaptı. Bence Isaac Asimov çok çok zeki bir adam kitabı okuyunca bunu otomatik olarak anlıyorsunuz.
Kitaba başlarken Üç Robot Kanunu ile karşılaşıyorsunuz ve kitaptaki muhteşem öyküler de bu üç kanun çerçevesinde gelişen çeşitli olayları anlatıyor. Ben okurken çok eğlendim özellikle de kitaptaki karakterlerin zekası beni çok büyüledi karakterleri çok sevdim. Tavsiye ederim okumanızı dostlar...