Kitap muhteşem. Korkuyla başlayan sahneler, betimlemeler sizi bir anda sarıyor. Ana karakterle beraber korkuyorsunuz.Yazar, karakterin duygularını çok iyi aktarmış okuyucuyu etkisi altına alıyor en azından ben, hem onun adına üzüldüm hem de kızdım. Şantajcının ani geliş gidişleri, yarattığı paranoya ve karakterin tepkileri inanılmaz doğal. Sonuç beklenmedik ve rahatlatıcı. Kısa ama etkileyici bir hikaye.