Dostoyevski okumayı hep çok sevmişimdir. Birçok eseriyle yaptığı o muhteşem psikolojik analizlerle, insanın içini dökemediği yerde, sizlere el uzatıp farkındalık kazandırmaktadır ve bu sayede eklemek isterim ki, kendine dönüş, acılıdır her zaman...
Sevgiler, Gizem...