e

Vereceğim sır çok basit:insan ancak yüreğiyle baktığı zaman doğruyu görebilir. Gerçeğin mayası gözle görülmez
Kitap Alıntısı
Reklam
Ölülere acıma Harry ! Yaşayanlara acı, herşeyden çok da sevgisiz yaşayanlara.
Gerçek hayatta hep mutlu sonlar olmaz.belki de sadice bunu kabullenmeye öğrenmemiz gerekiyor.
Acaba insanlar en çok neden korkar? En çok yeni bir adım atmaktan,yeni bir söz söylemekten korkarlar ...
Herkes doğması gerektiği biçimde doğar
Reklam