Bu kitap belkide okuduğum çoğu kitaptan daha anlamlıydı Gökçe'nin çok güzel bir lise aşkı ve arkadaşlarının olması çalışkan ve geleceği için çalışan normal bir hayat süren bir genç kız taki hayallerine ulaştığı gün öldürülene kadar bu çok kötü oldu son bölümde Alperin Gökeyi son gördüğü anda ağladım ben çok ağlamam ama bu bölüm çok duygusaldı herkese tavsiye ederim.