Gökay Işık

Gökay Işık
@GkyIsk
Alıştık ya, Türkiye bir 'alacakaranlık kuşağı'ndan daha geçiyor:Siyaset öldü,edebiyat öldü, Türkçe hafif müzik öldü;varsa yoksa,sabun köpüğü 'ecnebi filmler; 'ecnebi' ve eğlencelik kitaplar:,'ecnebi' pop kasetleri, 'ecnebi' yuppi züppeligi:Arabam falan markadır,filan marka saat takarım,vs!
Sayfa 15·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu güzel ülkenin adaleti pek güzel değil Dega. Belki bizimki kadar güzel olmayan,ama ayağı sürçenlere çok daha insanca davranan ülkelere rastlarız.
Tanrı varsa,neden yeryüzünde bunca değişik insanın yaşamasına izin veriyor ?

Gökay Işık

, bir kitap okudu
10/10
·736 syf.·
4 günde okudu
·
2021 7. kitabı
Umberto Eco
8.3/10 · 15,9bin okunma
Deha, yüzde yirmi esin, yüzde seksen alın teridir.
Sayfa 696·Kitabı okudu