Kendi benlik sınırlarını çizememiş birisi ile olgunlaşmış bir insan arasında bir ilişki kurulamaz, hatta başlayamaz.
Birbirlerinin varlığını farketmezler bile !
{ Önce kendine , sonra başkalarına } ilkesi ilk bakışta bencil bir yaklaşım olarak değerlendirilebilir.
Ne var ki , bir insan ancak kendisine verebildiğinde diğer insanlara da { gerçek anlamda } verecek şeyi olur.