gm

Kendimi nedense hep ağaçlara benzetirim köküm burda doğduğum büyüğüdüm yerde ama dalllarım gökyüzüne uzanıyor başka yerleri başka rüzgarları deneyimliyor bir noktada yalnızım tek bir ağacım ama ormansız başka ağaçlarsız da çok eksiğim
gm
Ama iyi ki dallarımız birbirine değmiş
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Üniversite sınavına hazırlanırken :'|
Çok yoruldum, çok üzüldüm. Çoğu zaman kendimi çok güçsüz, yaptığım işi çok anlamsız buldum. Kendimi bir aptal gibi gördüm. Hayal kırıklıklarına uğradım, umutlarımı yitirdim.
Sayfa 41·Kitabı okudu
gm
Kpss ye hazırlanırken ben..