"Dünyayı tanıdıkça hoşnutsuzluğum daha da artıyor; her geçen gün insan karakterinin tutarsızlığına ve akıllı, duygulu görünenlere bile güvenilmeyeceğine olan inancım artıyor.”
Zweig nasıl böyle büyülü eserler bırakmış hala anlamış değilim :)) Şu kısacık Kitabın etkisinde kalmadığımı söylersem yalan söylemiş olurum.
Açıkçası bu kitap bana kimseyi bu kadar çok sevmemeyi öğretti.
~Kimseyi bu kadar çok sevmeyin çünkü değmez.