Yarın sabah saat 9'u 5 geçe çalacak siren sesinde;
1 dakikalık saygı duruşu deyip geçmemek lazım.
1 dakika dik durmak ne de zordur omurgasızlar için.
#10Kasım
"İyilerden iyilik öğren, yiğitlerden yiğitlik öğren! İnsanın kötüsü olmaz, yeter ki onun pas-pis tutmayan gizlideki özünü bul! Aymazlıktan uyanıp artık ayalım ki başımıza bunca gelen, neden geldi bilelim."