Zannediyorum ki "şiddete her türlü karşıyım, hiçbir şey şiddetle çözülmez, her şey şiddetsiz çözülebilir" vb. diyen insanlar hayatları boyunca hiç şiddetle karşılaşmadı. Şiddet iyi bir şey değildir, sevmediğim bir şeydir, ama yeri gelince gereklidir.
Zannediyorum ki "şiddete her türlü karşıyım, hiçbir şey şiddetle çözülmez, her şey şiddetsiz çözülebilir" vb. diyen insanlar hayatları boyunca hiç şiddetle karşılaşmadı. Şiddet iyi bir şey değildir, sevmediğim bir şeydir, ama yeri gelince gereklidir.
Bence hayat paylaşımında belirleyici olan, iyilikten çok kişinin iyiliğini nasıl yönettiğidir. Çünkü kavramların anlamını, hayata bakış açımız belirler.
E M İ N E
@emine_tstkn
·
Hayatı paylaşmak için iyi insan olmak yeterli midir?
Zannediyorum ki "şiddete her türlü karşıyım, hiçbir şey şiddetle çözülmez, her şey şiddetsiz çözülebilir" vb. diyen insanlar hayatları boyunca hiç şiddetle karşılaşmadı. Şiddet iyi bir şey değildir, sevmediğim bir şeydir, ama yeri gelince gereklidir.
Bence hayat paylaşımında belirleyici olan, iyilikten çok kişinin iyiliğini nasıl yönettiğidir. Çünkü kavramların anlamını, hayata bakış açımız belirler.
E M İ N E
@emine_tstkn
·
Hayatı paylaşmak için iyi insan olmak yeterli midir?