Hayat boyunca önemli olanın mutlu yaşamak değil, insan gibi yaşamak olduğunu düşünmüştüm. Mutlu yaşamak ne yazık ki bizim elimizde değildi, bu yüzden insan gibi yaşamamız gerektiğini düşünüyordum.
Sadece güzel olan şeyler paylaşılmalı, sıkıntılar ve endişeler bana kalmalı sanıyordum. Böyle yaparak sevdiğim insanlara değersiz olduklarını düşündürebileceğim hiç aklıma gelmemişti.