Kitap okumayi seviyorum. Buradaki amacim sadece kitaplar hakkinda insanlarin fikirleri ve begendigim yazilari alintilamak.LUTFEEEEEN TANISMAK ICIN YAZI YAZMAYIN. Cevap yazmam. Ustelerseniz engellerim.
Uzun süre önce flimini izlemiştim. Bir kaç kez izlemiştim. sonunu unutmuşum. okulda okuma parçalarında da okuduğumu hatırlıyorum. Okumanızı tavsiye ederim.
beni kitabı okurken, bir erkeğin bu kadar güzel bir şekilde kadının iç dünyasını anlatması şaşırttı. sanki uzun süre görmediğim bir arkadaşımı görmüşüm. bana görüşmediğimiz zamanları ve içini döküyor gibi geldi. tamam haklısın acı çektin ama kardeşin de çekti ondan nefret etme. onu da dinle. o da yalnız kaldı. sen ablasın demek isterdim.