Kitabın Aralık 2012 tarihli 23. baskısını okumaya başladım. Ancak başlamadan önce kitaba üstünkörü bir göz gezdirmemekle hata etmişim sanırım. Çevirmen Aykut Derman'a sanki bu kitabı okumuşlar da o da aynı esnada çevirip notlarını kitap haline getirmiş gibi. Ben kitap okurken noktalama işaretlerine ve yazım kurallarına takıntılı birisiyim. Yazım kurallarına uyulduğu, paragraflar düzgün kullanıldığı zaman okumak daha kolay oluyor, okunanlar anlaşılıyor ve daha kolay akılda kalıyor. Konuşmalar tırnak işareti ile ayrılmamış bile. Gereksiz yere büyük harfle başlayan kelimeler de var. Ne yazık ki 3 sayfa okuyabildim. Eğer benim gibi takıntınız varsa daha düzgün bir baskı bulmanızı tavsiye ederim.