Çok güzel bir seri. Bir günde 100 küsür sayfayı tek oturuşta okudum. Normal de bir günde bu kadar okuyamam ama çok sardı. Serinin her bir kitabı ayrı güzeldi. Kesinlikle tavsiye ediyorum asla okuduğunuza pişman olmayacağınızın garantisini verebilirim.
Mükemmelll. Çok güzel ve akıcıydı. Sonlara doğru beynim allak bullak oldu. Çok kafa karıştırıcıydı gerçekten. Kesinlikle tavsiye ediyorum.bir oturuşta 60 sayfa okudum. Çok sarıyor.
Hiç beğenmedim. Tavsiye de etmiyorum. O kadar sıkıldım ki sayfa atlayarak okudum sonra da zaman kaybı diye bıraktım. Bana hiçbir şey katmadı. Verdiğiniz paraya değmez cidden
HARİKA BİR KİTAP. Çok akıcı asla okurken sıkmıyor. Genelde kitapları çabuk bitirebilen birisi değilim ama kadar sardı ki 3 günde bitti. 2 devam kitabı daha var. Onları okumak istiyorum ama internette bulamadım.
Proje 2417Sinem Ataklı · Epsilon Yayınevi · 2018445 okunma
-SPOİLER UYARISI-
Yorumları güzel diye aldım ama tam bir hayal kırıklığına uğradım açıkçası. Kitap konu olarak gerçekten çok güzel ancak Sürücünün olduğu sahneler uzatılmışta uzatılmış. Okurken hiç sarmadı. Büyük bir hevesle başlamıştım oysa… Yazar olayları boş boş uzatmak yerine kitabın sonunu devam ettirseydi daha iyi olurdu. Sonu beni tatmin etmedi.