⚘️Güllü⚘️

⚘️Güllü⚘️
Hayatı okuyarak anlayan, hislerini yazarak anlatan biriyim.
Ben farklı bakmayı da denedim, fakat gördüklerim hep aynıydı.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şunu sakın unutmayın: Önemli olan bir tek an vardır. O da "şimdi"dir. Çünkü bir tek ona sözümüz geçer.
Alıntı
Bir insanın canını almak ciddi bir günah. Bir ruhu yok etmek kolay, peki sonra sizin ruhunuz ne olacak?
Alıntı
İnsanda ne var? İnsana ne verilmemiştir? İnsan neyle yaşar? İlk kelamın sevgi olduğunu anlamıştım. İkinci kelamı insana neye ihtiyacı olduğunu bilme yetisi verilmemişti. Üçüncü kelamı içinde yaşayan Tanrı'yı gördüm ve insan neyle yaşar anladım. (İnsan ana babasız yaşar, tanrısız yaşayamaz.)
Alıntı