İnsanda ne var?
İnsana ne verilmemiştir?
İnsan neyle yaşar?
İlk kelamın sevgi olduğunu anlamıştım.
İkinci kelamı insana neye ihtiyacı olduğunu bilme yetisi verilmemişti.
Üçüncü kelamı içinde yaşayan Tanrı'yı gördüm ve insan neyle yaşar anladım. (İnsan ana babasız yaşar, tanrısız yaşayamaz.)