“Psikolojik sorunlara yol açan esas şey olumsuz duyguların baskılanmasıdır.Bu sebeple, rahatsız ve hoş olmayan duyguları ve deneyimleri normal dışı düşünmek yerine, onları kabul etmeyi öğrenmemiz gerek. Acı veren duygular ve olaylar kaçınılmazdır ancak yok sayılmak yerine kabul edilebilirse bunun insan gelişimine katkısı olabilir.”
"Ben usandım.
Her şeyden.
Her şeyden.Hiçbir şeyin anlamı yok, hiçbir şeyin. Bilirsin, bazen bir yere gidersin ve kendine 'neden buradayım' diye sorarsın. Ben sürekli böyle hissediyorum.
Bir an önce gitmek istiyorum.
Bulunduğum yerden başka bir yere.
Hiç bitmiyor.
Yemin ediyorum, ödleğin teki olmasaydım kendimi çoktan öldürmüştüm."