Marge, sen ve ben daha önce de krizler geçirdik, kendini tıpkı şimdiki kadar berbat hissettiğin dönemlerdi onlar. Geçmişte neyin yararı oldu? Ofisten kendini girdiğinden daha iyi hissederek çıktığın zamanları anımsıyorum. Farkı yaratan neydi? Sen ne yapmıştın?
Rahatlatıcı sözler bulmaya çabaladım. "Marge, neden kendine bunu yapıyorsun? Hiçbir şey yapmamış, hiçbir şey başaramamış olmaktan, yaşamaya layık olmamaktan söz ediyorsun, ama ikimiz de biliyoruz ki bu bir ruh halinden ibaret. Gerçeklikle hiç ilgisi yok! İki hafta önce kendini ne kadar harika hissettiğini hatırlasana. Dış dünyada değişen hiçbir şey yok ki. Sen şimdi de tıpatıp o zaman olduğun kişisin.
Kötülüğünün kapsamı ve yaygınlığı tabii ki tehditkar bir sütünlük duygusunun kanıtıydı ki bunun altında da daha derin bir değersizlik ve önemsizlik duygusu vardı.