" En iyisi hiçbir şey yapmamak, dedi iyimser düşünürlerden biri, geleceğin sorunlarını geleceğin kendisi çözecektir. İşin kötüsü gelecek dediğimiz gün, bugün, dedi kötümserlerden biri..."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
" Beni kaderin elinde esir, kayıp, dilenci ve insanların cebine yalvaran yapan İNSANDIR.
Aşık olmaktan korkuyorum. Belirsiz bir aşk yüzünden kalbime ihanet edecek olan da İNSANDIR.
Bir çok zaman ölümün arkasından koştum ölmek için ve ölümü de bana sevdiren İNSANDIR.
Annem nasıl mezarımı bulacak! Annemin önünde mezarımı da kapatacak olan İNSANDIR.
Tövbe olsun bir daha bu dünyaya gelirsem. Çünkü beni devletinde de köle edecek olan İNSANDIR.
İnsanın böyle mi olması gerek
Niye insanlar böyle?
Vicdan nerede, şeref nerede, kalp nerede?
Bu da insansızlık değil mi?
Ey İNSAN. "
" insanlar pekâlâ hayvanlar gibi yaşayıp ölebilirlerdi çünkü hayvanlar basitlikleri içinde yaşarken asilliklerinden hiçbir şey kaybetmiyorlar ve insanlardan daha az zalimler. Yaşamımıza sunulan çeşitli duygu arasında seçim yapabilme yetisi bize bir üstünlük göstergesi olarak mı yoksa ceza olsun diye mi verildi? "