📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Artık anlamak istemiyorum.
Anladıkça çağın yabanisi oluyorum.Anladıkça zincirlerim yavaş yavaş kırılıyor.Büsbütün zincirlerimden kurtulmaktan korkuyorum.Zira bu da olursa,bana kim engel olacak diye düşünmeden edemiyorum.
Ya herşeyi anlatırsam birgün.
Umumiyetle para enteresan bir şeydir zaten.Çok kere cebimden bir lira alır,önüme koyarak onu saatlerce seyrederim.
Hiçbir fevkaladeliği yok.Birtakım hünerli çizgiler,tıpkı mekteplerdeki resmi hattî vazifeleri gibi.Belki biraz daha ince ve karışık...Sonra bir resim.Birkaç satır muhtasar yazı ve bir iki imza...
Üzerine biraz fazla eğilince insanın burnuna ağır bir yağ ve kir kokusuda vurur. Fakat ne muazzam şeydir bu kirli kağıt azizim, bir düşün!