İrem Koca

İrem Koca
@Gulirem
Çıkacağız yola Hesap günü gelince Yağmur yüzümüze değince Güneş bir mızrak boyu yükselince. -Erdem Bayazıt
"Yeryüzünde her şey iyi ile kötü arasındaki mücadeleden ibarettir.İnsana düşen bu ikisi arasında kendi safını seçmektir."
Sayfa 180
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çünkü zaman,yaşamın kendisidir.Ve yaşamın yeri yürektir...
Felsefe
Biz müslümanlar adaletsizlikten ve kötülükten nefret ederiz,ama insanlardan nefret edecek vaktimiz yok!!
O zaman sen de kendini yargılarsın.En gücü de budur zaten.Kendini yargılamak başkalarını yargılamaktan çok daha güçtür. Kendini yargılamayı başarabilirsen gerçek bir bilgesin demektir.