Gül

Gül

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.··
Beğendi
·
4 saatte okudu
·
2020 2. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 171,9bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Puan vermedi·80 syf.··
Beğendi
·
2020 2. kitabı
·
4 saatte okudu
·
Okunma: 12 Şubat 2020 20:39
Alınti:“Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek bir şeyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar.” . Burjuva sınıfında ailesinden yüklü miktarda para kalan ,elit bir yaşamın içinde olan subayın yaşamından dolayı aşırı duyarsız, umursamaz ve çevresine karşı ilgisizdir ta ki bir at yarışı hipodromunda utanç veren bir olay yapana kadar... Bu utanç onu alt sınıf insanlarla tanışıp ruhunun derinliklerindeki çocuğu bulmasını sağlıyor ,karşısına yepyeni bir insan çıkarıyor ve bir gece de yaşadığı sıradışı yaşantıyla nasıl değiştiğini, yüzüyle beraber yüreğininde nasıl çevresine karşı gülümsediğini 80 sayfalık çerezlik bir kitapla anlatıyor.…
1000Kitap
Olağanüstü Bir GeceStefan Zweig · Maviçatı Yayınları · 2019171,9bin okunma
10/10
·288 syf.··
Beğendi
·
2020 1. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 08 Şubat 2020 19:01
'Siyah Pantolon' hikayesinden dolayı Alişan Kapaklikaya ’yı tanıdım.(Hala izlemeyen varsa linki: youtu.be/D5NMYRLWbog) İyiki de denk geldim o videoya Çok etkilendim, duygulandım. Bu hikayesini ilk dinledigim andan beri tüm kitaplarını okumayı istedim. İlk olarak 'Asla Vazgeçmedim' adlı romanını okumakla başladım. Çok yumuşak,samimi,hafif dili var. Keyifle okudum. Her bir hikayesinde yaşadığı olayları içten ve doğal yazmış. Öğrendiğime göre seri halindeymis,mutlaka seri olarak okumayı sürdürmeyi düşünüyorum Kitapta yazar öğretmenlerin öğrencilere olan bakış açılarına yer vermiş ve bunların öğrencilere nasıl yansıdığını anlatmış. Bir öğretmen olarak hem öğrencilik hayatımdaki bazı düşüncelerimi anımsadım hem de bir kalbe dokunurken daha dikkatli olmam gerektiğini bir kere daha farkettim. Hemen pes etmemeyi,zorluklar karşısında mücadele etmeyi,iyi bir öğretmenin insan hayatına nasıl yön vereceğini gördüm. Çevredeki insanları ezerek, hakaret ederek yaşayan ve insanların mutsuzluklarıyla beslenen insanlara karşı öyle bir hayat yaşamalıyız ki tüm zorluklara, zor insanlara rağmen "Asla Vazgeçmedim" diyebilmek gerektiğini öğrendim . Mutlaka kendinizden bir şeyler bulacağınız bu romanı okumanızı başta meslektaşlarım olmak üzere herkese tavsiye ederim. (Kitapta tekrarlara düşülen yerler olmuş ama mutlaka okunmalı.)
1000Kitap
Asla VazgeçmedimAlişan Kapaklıkaya · Yediveren Yayınları · 2019591 okunma

Gül

, bir kitap okudu
10/10
·288 syf.··
Beğendi
·
9 günde okudu
·
2020 1. kitabı
Alişan Kapaklıkaya
8.7/10 · 591 okunma
"Bu dünyada küçük şeyler yoktur. Bakmasını bilen göz için her şeyin bir anlamı vardır."
1000Kitap