Gülsüm

Gülsüm
@Gullsuumm
Cennette, cehennemde insanın içinde..
"Önce kelime vardı" diye başlıyor Yohanna'ya göre İncil. Kelimeden de önce yalnızlık vardı. Ve kelimeden sonra da var olmaya devam etti yalnızlık..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Zavallılar kalplerinde gizliyorlardı Aşkın ve kinin yakıcı zehrini"
Herşeyin geçip gittiğine, yaşadıklarımızın geçmişte kaldığına kim inandırabilir bizi ? Anılarımızı bir avuç dolusu su gibi her sabah yüzümüze çarpmanın işe yaramayacağına kim inandırabilir ?
Yargı kesin; acı duymak ruhun fiyakasıdır.
"Her eylem insanı özgürleştirir, en kötü eylem bile hiçbir şey yapmamaktan iyidir."