Gülsüm

Gülsüm
@Gulsumk5
“iki gözümün çiçeği, gözünü seveyim, iyi bak kendine.”
Müzik
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“biliyorsun ya susarak yaşamak zorundayım seni”
“Hiçbir şeyi tek başına yeme Diyen sahabenin sözünü Karıncalar tutuyor ancak. İnsan olmanın verdiği güzellik Soluyor durmadan, bir bak.”
Şiir
“bir sandalye çektim zor günlerin altına ah ama...”
Şiir
“Bugün dalgınım, dün de dalgındım Aç bile değildim aynaya bakmasaydım Dünden kalmış yemekleri yerkenki gönülsüzlük Gibi buradayım Burayı sevmiyorum, bahsetmişimdir. Un ufak olmak iyidir olmamaktan, Hiç böyle demedim, rabbim de bilir Bu bozuk güzellik, kalbimi yoran...”