“Bugün dalgınım, dün de dalgındım
Aç bile değildim aynaya bakmasaydım
Dünden kalmış yemekleri yerkenki gönülsüzlük
Gibi buradayım
Burayı sevmiyorum, bahsetmişimdir.
Un ufak olmak iyidir olmamaktan,
Hiç böyle demedim, rabbim de bilir
Bu bozuk güzellik, kalbimi yoran...”
“Kendimi kandıran hayatlar kurdum kendime. Ağlayarak acılar azalttım. Tekrar unutmak için her şeyi hatırladım. Şimdi, dünyada sevdiğim ne varsa hepsinden uzağım.”