" Nefes alamıyor gibiyim her bakışında,
Sanki yüreğime erik kaçmış gibi ,
Tadı ekşi ama mayhoş ediyor insanı,
Ne garip hallere düştüm!
Ne olur bir daha yüzünü esirgeme benden ...
Hem gitme yerim yurdum yok deme !
Yerin de yurdun da benim.
Hem kim siliyor hatıraları aklımızdan ve kalbimizden ,
Unutmak istemiyorum ama Unutuyorum yüzünü bile ,
O kadar seviyorsam mutluluk bana haram,
Sen bana sevapsın,
İyikim..."
Yeni kitabım için küçücük minicik başlangıçlar . Çok yakında sizlerle olacak 🥳🍊🌼
Liliyar
" Gurur duyacağınız bir şey yoksa, utanç duyacağınız bir şey olmasın . Yoksa bu şey, taşıyamayacağınız kadar ağır gelir ve onun altında ezilirsiniz. Hah, bu fizik kanunudur işte."