Benim meziyetlerim de varmış; hiç bilmediğim, aklıma getirmediğim, kendimden başkasını sevebilirmişim. İçimde onun için fedakârlıklar yaratabilirmişim. Ben hiç korkak değilmişim, hatta dövüşebilirmişim. bir benden başkasını özler, kokusunu duyar , düşünür üzülürmüşüm.
Her şeyimizi, yolumuzu, kafakağıdımızı, yüzüğümüzü, ailemizi, elbisemizi, her şeyimizi birbirimizle değiştirebilseydik: Ben kendimi unutsam o olsam, o kendini unutsa ben olsa...