Hacer şanver

Hacer şanver
@Hacersnvr
Bu olayda ve diğer benzer durumlarda kendimi ne kadar bir şeyler hissetmeye zorlasam, hatta mantıklı nedenler öne sürerek duygularımı harekete geçirmeye çalışsam da içimdeki o donukluktan bir yanıt gelmiyordu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
.. Fakat hiçbir kıpırtı yoktu ve ben kendimi,ışığın hiçbir zaman içinde kalmadan geçip gittiği camdan bir nesne gibi hissettim.
İnsanlara baktığımda uzun bir süre anlayamadığım da buydu. Kendi benlikleri yok. Başkalarının içinde, düşme yaşıyorlar.
"... ben bir köşeden onların nasıl küçüldüklerini seyrettim;halbuki onlar biraz şaşırmışlar, ama küçüldüklerini yine fark etmemişlerdi."
Kendi içimizde, kendimize dair bilmediğimiz o kadar çok şey var ki.