Hayat bazen Doğru kararlar için fırsatlar sunuyor, Bazen de adım atmadığın her adım için sonu gelmez pişmanlıklar, Ve şu zamanda ne kadar uzun sürerse bi iyilik hali, Ben de o kadar iyiyim işte, Yalan değil çoğu zaman keyif almıyorum bu hayatta, Bir kaç defa kaçıp istemedim değil aslında . Ama yeni başlangıçları ve o bilindik sonları kaldırmaz artık diye yüreğim vazgeçtim. Senin anlayacağın Bazı şeyler için Fazlasıyla yorgun ve üşengeçim. Ama gözlerim ne zaman huzur çekse ve bir bardak çay içim, Atıyorum kendimi yalnızlıklar diyarına . Katlanılması zor boş muhabbetlerden, Samimiyetini yitirmiş yüzlerden daha iyi geliyor bana, bu suskunluk, bu yalnızlık, İçimde tarifsiz bir ağırlık var.
İster adına tükenmişlik diyin, ister karamsarlık ister yorgunluk, ister huzursuzluk, bu aralar böyleyim işte…