Kendine oyunlar buldun. Başkalarının katılıp katılmadığını aldırmadığın oyunlar. Herkesi yargıladın bu oyunlarda. Bu arada beni de yargıladın , Bana da haksızlık ettin.
İnsan, hakkında kafa yormadığı,kaygılanmadığı,çözümlemeye çalışmadığı birini niye sevsin, ona niye değer versin? Sevmek bir anlamda sen olmayana ulaşmak,bunun için çabalamak değil midir? Senden farklı olmayan birine niye ulaşmaya çalışasın ki?