Ruhumuz bir çocuktur, biz de onun annesi. Ruhumuzu teselli etmek bizim görevimizdir , ama her şeyden öte onu iyileştirmektir esas görevimiz. Kendinizi bir başına bırakmayın, karanlığa terk etmeyin, kimsesiz bırakmayın. Yanında olun ve onu iyileştirin. Hayatta hiçbir şeyimiz kalmasa bile ruhumuz vardır. Şunu unutmayın, ruhumuz bizim tutunacak dalımızdır..
"Korkarak tuttuğum her şey avuçlarımın içinde ölür." O yüzden hiçbir şeyden korkmayın. Kendinize güvenin... Her şey güzel olacak. Söz veriyorum size... Ege sözü.
"Karanlıkta kalmayacağıma söz veriyorum." deyin gözlerinizin içine baka baka. İçinizdeki ışıkları yakın. Ve bilin ki, her şey hep anını bekledi, ve hala anını bekliyor.