رَبَّنَا لَاتُزِغْ قُلُوبَنَا بَعْدَ إِذْهَدَيْتَنَا وَهَبْلَنَامِنْلَدُنْكَ رَحْمَةً،إِنَّكَ أَنْتَ الْوَهَّابُ..
"Ey Rabbimiz! Bizi hidâyet buyurduktan sonra kalplerimizi kaydırma ve bize tarafından bir rahmet bahşet! Şüphesiz ki Vahhâb Sensin, ancak Sen!"
Âl-i İmran:8
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Mü'minler öyle kimselerdir ki, onlar Allah anıldığında yürekleri titreyen, Allah'ın ayetleri okunduğunda da ayetlerin imanlarını artırdığı mütevekkil kullardır..."
Enfal Suresi, 8/2
En sevdiğim, en beğendiğim, yeni sayısını dört gözle beklediğim, kıyamet kopma olasılığına karşın aboneliğinin olmaması sebebiyle her aldığım sayısını okumaya kıyamamaktan (ki böyle bir psikopatlık ya da saçmalık olamaz o ayrı bir konu ama, oldu:)) "ya bir dahaki sayısını bulamazsam" cı tavırlarımla kenarda biriktirdiğim, ve güzel bir dağ başına düştüğümde ne kadar da haklı olduğumu anladığım gün, taa 2019 sayısını açıp okudum..
Tekrar tekrar ve yeniden..
Sevdim mi abartanlardanım ben:))
Ama iyi ki varsın İzdiham Dergisi ..
Ne kadar sevildiğini anlaman için yine bir dağ başından yazıyorum..
Bilmediğim romanlar, adını duymadığım kıymetli yazarlar..
Kendimize severek yakıştırdığımız bir çok şeyin aslına bakınca yakıştırılacak şeyler olmadığını yeniden öğreniyorum seninle..
Siz hep yazın, biz hep okuyalım sayın İzdiham Dergisi