On İçimdeki Katil'in devamı niteliğinde bir kitap olsa da ben bu kitabı okumadan 444 basamağı okudum. Birbiriyle bağlantılı bir kitap ama ilkini okumasanız da pek bir şey değişmiyor. Burda 10 farklı kişiliğe sahip bi' seri katilden bahsediliyor. Sonu özellikle üzücü buna rağmen çok akıcı ve sürükleyici bir kitaptı.