Halime nur sevim

Halime nur sevim
@Halimeder
Lisani Hafi kitabının yazarı

Halime nur sevim

, bir kitap okudu
Puan vermedi·76 syf.·
2025 356. kitabı
Şükrü Erbaş
8.1/10 · 6,5bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
yürüyoruz ya işte!
10/10
·127 syf.··
Beğendi
·
2025 350. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 16 Ağustos 2025 22:16
Reng-i esrar bölümüne bayıldım.Bir kitap Van Gogh'dan bahsediyorsa kötü olamaz ve Dante'yi tekrardan hatırlamakta güzeldi.Renklerle dolu bir dünyanın sanatkarı olmaya aşinayım ve bu bölümün insanları bunu yaklaştıracağı ümidindeyim.Sanatkar bir tavırdan yabancılığın filozofu hissi beni bu kitabı gerçekten okuyorum hissi uyandırdı.Kitap güzeldi.Konusu dünyada yaşamak ve insan olma yolculuğuydu.Kafayı çok rahatlatan bir kitap zor sorularda... Zorlananlar okusun... Hz.Musa, Ashab-ı Kehf ve Hz.Yusufla biten sayfa bir sanat eseriydi.Birçok sanatçı bu kadar iyi çizebilir mi bilemedim.Her şey muhteşemdi.
Ölümün Dört RengiDücane Cündioğlu · Kapı Yayınları · 20101,311 okunma

Halime nur sevim

, bir kitap okudu
10/10
·127 syf.··
Beğendi
·
4 günde okudu
·
Okunma: 16 Ağustos 2025 22:16
·
2025 350. kitabı
Dücane Cündioğlu
8.6/10 · 1.311 okunma
Gömleğin yırtıldığı yer
Hatırlanırsa, Musa, Rabbinin yanından İsrailoğulları'nın arasına dönünce, elinde tuttuğu Yasa'nın yazılı olduğu levhaları kızgınlıkla yere atıp kırmıştı. Çünkü halkını altından yapılmış buzağıya taparken bulmuştu. Dini Allah'a halis kılmadıkça da o levhalan yeniden eline almamıştı. Vicdanlar arınmadan, davranışların arınamayacağını biliyordu çünkü. Ne garip, şimdi, Yasa'nın yazılı olduğu o levhalar, artık altın buzağıya tapanların elinde. İki elleri de dolu, birinde din, diğerin de altın! Mağara çocukları zahir'den batına çekilmesinler de ne yapsınlar? Dıştan içe, kabuktan öze, şehirlerden dağlara... Yine meyhanelerde mi arınacağız? Puthanelerde mi Hakkı zikredeceğiz? Hikmeti yine ateşgedelerin elinden mi alacağız? O mağara çocukları gibi, o yedi uyuyanlar gibi felahı yine mahallenin dışına çıkmakta mı bulacağız? Cübbeleriyle sakallarını medreseli, kravatlarıyla parlatılmış matruş yüzlerini ise mektepli dincilere terkedip asırlar önce yaptığımız gibi yine ellerinde gitarla ağlayan kulağı küpeli gençlerin yanına mı çökeceğiz? Çökeceğiz tabii! Hem de hiç vakit kaybetmeden arasokaklara kaçacağız, yine gidip mağaralarımızda üçyüz yıl uyuyacağız. Lakin "uyurduk uyardılar bizi, diriye saydılar bizi" diyeceğimiz ana kadar şehre dönmeyeceğiz! Ufka dikin gözlerinizi, bakın, ustamız Hızır bizi bekliyor, iki denizin birleştiği yerde... günahların tam da ortasında... O hâlde, Yusuf gibi, dünyaya sırt çevirelim de varsın gömleğimiz arkadan yırtılsını! Kıyamet günü Münker'le Nekir'e gösteririz, "tek hayırlı amelimiz bu!" deriz;
Sayfa 125·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı