Başkomser Nevzat

Başkomser Nevzat
@HalitAkdogan
Kitap okuyorum alıntı paylaşmayı çok seviyorum sizden ricam takip isteğimi onaylayıp geri takip yaparsanız sevinirim;
Makine Operatörü
Lisans+AÖF Adalet Ön Lisans
Mersin~Kutahya
Kütahya, 31 Ocak 1990
641 okur puanı
Eylül 2021 tarihinde katıldı
-Bizim sınıfta varya bi kız Hristiyanım diyor. -Nasıl yani kızım? -Ben Allah'a inanmıyorum, Peygambere inanmıyorum, Meleklere inanmıyorum falan diyor. -Kızım o zaman Hristiyan olmaz da, ateist olur. -Ateist ne demek? -Yani Allah'ı hiç kabul etmeyen. Ben Allah diye bir şey görmedim hiç yoktur diyen. -Bana birisi öyle bir şey dese ben derim ki: Senin beynin var mı? Göster bana. O zaman beynin de yok... (Bunu söylerken ki yüzünde ve mimiklerindeki "nalet olası pislik" ifadesini görmen lazımdı dostum.) Ulan çocuk ateizmi duyduğu ilk cümlede çökertti. Evet gençler, büyük bir evliya yetişiyor bizim evde. On sene sonra çok meşhuriye olacak, şimdiden elini öpüp duasını alın. Benden söylemesi.
İnsanlar ve Duygular
Başkomser Nevzat
İşte Aradığımız gençlik 👏👏👏
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
1999 Gölcük.. 2011 Van 2020 Elazığ.. 2023 Hatay Acının fotoğrafı değişmiyor.😥 Rahmetle anıyoruz..
6 Şubat - 04.17 - Deprem
Başkomser Nevzat
2020 İzmir'de vardı yanlis hatırlamıyorsam