Sedat Halitoğlu

Sedat Halitoğlu
@Halitoglu4
Lisans
Alanya
16 Aralık
23 okur puanı
Ekim 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
İnsanların duyguları olmasaydı her şey ne kadar kolaylaşırdı.
Reklam
İnsan her şeyi unutarak yaşayabilirdi ama her şeyi hatırlayarak yaşayamazdı.
Sayfa 305·Kitabı okudu
Aşkın, gözü kapalı uçurum kıyısında yürümek olduğunu bilen biri aşık olur mu hiç?
Dayanılmaz olan aslında yaşam değil, insanlarmış.
İyi olmak sadece doğal olmakken, neden herkes rol yapıyor.