Sedat Halitoğlu

Sedat Halitoğlu
@Halitoglu4
Lisans
Alanya
16 Aralık
23 okur puanı
Ekim 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"Tanrının bana baş edemeyeceğim bir şey vermeyeceğini biliyorum. Sadece keşke bana bu kadar güvenmeseydi diyorum."
Reklam
''Ey acıdan damıtılmış yaşama sevinci; sen ne güzel, ne büyük, ne değerlisin!''
Belki de hayatımızı değiştirecek insan, yolda yürürken sessiz sedasız geçmiştir yanımızdan .
Açılmamakta ısrar eden pencereleri duvardan saymak gerek..
Kafamın içinde ona söylenecek uçsuz bucaksız şeyler bulunduğunu hissediyordum, senelerce söylense bitmeyecek şeyler..