...ben varlığımı kendime borçlu olmuş olsaydım, ne kuşku duyardım, ne arzu hissederdim ne de bir şeyden mahrum olurdum. Çünkü hakkında bir fikir sahibi olduğum her tür yetkinliği kendim kazanmış olurdum, böylece ben kendim Tanrı olurdum.
...yanlışlık ancak yargılarımıza has bir özelliktir, yani demek ki ben özellikle bir yargıda bulunurken yanılmamaya dikkat etmeliyim. Yargılardaki en dikkat çekici ve en bilinen yanlışsa, bende bulunan fikirlerin benim dışımda bulunan şeylere benzediklerine ya da o şeye uygun olduklarına dair bir yargıda bulunmamdan kaynaklanır.