...ben varlığımı kendime borçlu olmuş olsaydım, ne kuşku duyardım, ne arzu hissederdim ne de bir şeyden mahrum olurdum. Çünkü hakkında bir fikir sahibi olduğum her tür yetkinliği kendim kazanmış olurdum, böylece ben kendim Tanrı olurdum.
Sayfa 67 - alfa yayınları, 4. basım, 2020, çev. Çiğdem Dürüşken