Şimdi nerede oturuyorsun? demediler de şimdi nerede çalışıyorsun ? diye sordular. Gerçek bir ilgisizlik. Kaç yıldır ortalıkta görünmüyorsun, sen de nereden çıktın? bile demediler ; bu kadarcık bir ilgiyi bile çok gördüler bana.
- Her yönetim kanunlarını kendi işine geldiği şekilde koyar. Demokratlar demokratlığa uygun kanunlar, zalimler zalimliğe uygun kanunlar koyar. Diğer yönetimler de aynen bu şekildedir. Bu kanunları koymakla kendi işlerine geleni, yönetilen kişiler için de doğru olduğunu söylerler. Kendi doğrularından ayrılanı da kanuna ve doğruya karşı çıkıyor diye ceza verirler. İşte benim demek istediğim şudur; doğruluk her yerde aynıdır. Yani oradaki yönetimin işine gelen şeydir doğruluk. Çünkü güç onun elindedir. Doğru düşünmesini bilen biri de bundan şu sonuca varır, doğru hep aynıdır yani güçlünün işine gelendir.